Malatya Büyükşehir Belediyesi 3 ayda 45 bin 100 çağrıya cevap verdi
MALATYA (İGFA) –Malatya Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, vatandaşlara hızlı bir şekilde yardımcı olmak amacıyla son 3 ayda 7/24 yoğun bir çalışma yürüterek 45 bin 100 davete yanıt verdi.
Davet Merkezi, vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikayetleri anında değerlendirip işleme alarak, başvuruları anında ilgili birimlere göndererek, kısa sürede değerlendirilerek çözüme kavuşturulmasını sağlıyor.
Çağrı Merkezi tarafından son 3 ayda 45 bin 100 davet yanıtlanırken, vatandaşlardan gelen 7 bin 942 talep, teklif ve şikayetin 7 bin 100’ü Büyükşehir Belediyesi’nin ilgili birimleri tarafından anında çözüme kavuşturuldu, 842 başvuru ise Büyükşehir Belediyesi tarafından değerlendirildi. ilgili birimler.
Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluk alanına giren her konuda hassas hizmet veren 444 51 44 numaralı Çağrı Merkezi, yol ve altyapıdan ulaşıma, fen çalışmalarından park ve bahçelere, polis kontrollerinden çevreye kadar birçok konuda vatandaşlara anında çözüm sunuyor. ve veterinerlik hizmetleri.
6 Şubat’ta yaşadığımız depremlerin ardından vatandaşların istek ve taleplerini ilgili kurum ve kuruluşlara aktarma konusunda değerli bir misyon üstlenen Malatya Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, sorumluluğunun bilincinde olarak 7/24 çalışmalarına devam ediyor. sorumluluk.